loading...
بروزترین مرجع دانلود نرم افزار|بازی |عکس|فیلم و ...
محمد رضایی بازدید : 13 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

takmob


Power Archiver نرم افزاری قدرتمند در زمینه فشرده سازی فایل های می باشد. این نرم افزار مانند Winrar وظیفه فشرده کردن و همچنین اکسترکت کردن فایل های فشرده را دارا می باشد. البته باید گفت Power Archiver دارای ابزارهای بیشتری از وینرار می باشد. یکی از این ابزارها قابلیت رایت کردن فایل بر روی دیسک ها می باشد. همچنین یکی دیگر از ویژگی هایی که این نرم افزار دارد، قابلیت اتصال و ارسال فایل به FTP به صورت مستقیم است. از سایر ویژگی های این برنامه می توان به قابلیت گذاشتن پسوورد بر روی فایل های فشرده شده، چند تکه کردن و ادغام فایل های فشرده، قدرت بسیار بالا در فشرده سازی، قابلیت رایت فایل های ISO بر روی CD و ... اشاره کرد.

        

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 23 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

takmob

 

| دانلود نسخه 32 بیتی |


Winrar  را بدون شک می توان بهترین و قدرتمندترین نرم افزار در زمینه مدیریت فایل های فشرده دانست. نرم افزاری بسیار قدرتمندی که کمتر کاربری را می توان یافت که تا کنون از آن استفاده نکرده باشد. سرعت کار بسیار بالا یکی از مهم ترین ویژگی هایی می باشد که آن را تا به این حد محبوب کرده است. سادگی و حجم بسیار کم وینرار نیز که دیگر جایی برای سخن گفتن باقی نمی گذارد. همچنین پشتیبانی از اکثر فرمت ها نظیر RAR و ZIP files,  7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z نیز یکی دیگر از ویژگی های Winrar است.

              

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 10 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

takmob


MagicRAR ابزاری بسیار کامل برای مدیریت و کار بروی فایل های فشرده می باشد. این نرم افزار بسیار قدرتمند قادر است تا تمام نیازهای شما را از نرم افزارهایی مانند WinZip و Winrar برطرف کند. MagicRAR با فشرده سازی فایل ها می تواند علاوه بر افزایش امنیت آن ها حجم آن ها را نیز تا حدود زیادی کاهش دهد. از ویژگی های MagicRAR می توان به قابلیت فشرده سازی کامل هارد دیسک، پشتیبانی از Outlook برای فشرده کردن ضمیمه ایمیل ها، قابلیت نصب بر روی ویندوز های 32 و 64 بیتی و ... اشاره کرد.

                

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 16 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

تک موب


WinZip Pro نرم افزاری بسیار قدرتمند و کامل برای فشرده سازی فایل های مختلف می باشد. WinZip قادر است تا فرمت دسته ای از فایل های دلخواه را به RAR یا Zip که پسوند های رایج فایل های فشرده هستند تغییر بدهد. در نسخه جدید تکنولوژی جدیدی قرار داده شده است که توسط آن قادر خواهید بود تا فایل ها را تا حدود بیشتری فشرده کنید. از سایر ویژگی های این نرم افزار می توان به قابلیت پشتیبانی از فرمت های جدید، قابلیت چند تکه کردن فایل های حجیم برای دسترسی آسان تر، آپلود از طریق FTP به طور مستقیم از داخل برنامه و ... اشاره کرد. توجه کنید که این نسخه، برای ویندوز های 32 بیتی مناسب است.

           

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 14 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

takmob


PeaZip را می توان رقیب قدرتمندی برای نرم افزار های Winrar و WinZip دانست. کار اصلی این برنامه فشرده سازی فایل های مختلف می باشد. این برنامه نیز مانند برنامه های مشابه قابلیت اجرای فایل های فشرده شده با فرمت های Rar,Zip و ... دارد. همچنین شما با کمک آن می توانید فایل های Setup یا فشرده بسازید و همچنین بر روی آنها نیز پسوورد بگذارید. این برنامه نسبت به برنامه های مشابه دارای سرعت عمل بسیار بالاتر و همچنین قدرت فشرده سازی با درصد بالاتری را دارا می باشد، در حالی که حجم بسیار کمتری نیز دارد. این برنامه با نسخه های مختلف ویندوز سازگاری کامل دارد.

          

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 12 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

takmob



Advanced Jpeg Comperessor نام نرم افزاری برای فشرده کردن یا کم کردن حجم عکس های مختلف می باشد. با کمک این برنامه می توانید آن دسته از عکس هایی را که دارای حجم بسیار زیادی هستند را، کاهش سایز دهید و حجم آن را تا حد چشمگیری پایین بیاورید. این نرم افزار همچنین برای آن دسته از افرادی که دارای سایت هستند (وبمسترها) بسیار مناسب می باشد، چرا که برای تسریع در سرعت لود سایت باید حجم عکس های صفحه اول بسیار پایین باشد، به همین خاطر با کمک این نرم افزار می توانید حجم عکس هایی که می خواهید در وب سایت خود قرار دهید را پایین آورید. البته این قابلیت تنها ویژگی این نرم افزار نمی باشد. با کمک این برنامه می توانید مدیریت دقیقی بر روی عکس ها داشته باشید و همچنین می توانید بر روی عکس ها افکت های زیبا و مختلفی بگذارید. این نرم افزار بر خلاف سادگی که دارد می تواند در انجام امور های گرافیکی بسیار به کاربران کمک کند

  

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 15 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

سایت تک موب


برنامه PowerArchiver تمام ویژگی‌های مورد نیاز برای فشرده سازی یا بایگانی فایل‌های شما دارد. این برنامه اکثر فرمت مختلف و کاربردی از جمله یکی بهترین فرمت‌ها 7-Zip را پشتیبانی می‌کند.PowerArchiver از الگورتیمی استفاده می‌کند که باعث فشرده سازی بهینه فایل‌ها می‌شود.

ویژگی نرم افزار:
پشتیبانی از اکثر فرمت‌ها مثل ZIP, CAB, LHA (LZH), TAR, TAR.GZ, TAR.BZ2 , BH و RAR, ARJ, ARC, ACE, ZOO, GZ , BZIP2.
نمایش داخلی فایلهای مختلف از جمله GIF، EMF، WMF، ICO، BMP، RTF، TXT و JPG
توانایی تبدیل بین فرمت‌های فایل (تبدیل ZIP به CAB)
ابزار برای Repair کردن فایل‌های خراب فشرده
ابزاری برای استخراج آرشیو‌های متعدد در یک بار
ابزاری برای پشتیبانگیری خودکار از فایل‌ها

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 15 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

WinZip Registry Optimizer

 

 


WinZip Registry Optimizer 1.0 نام یک ابزار حرفه ای و قدرتمند در زمینه رفع مشکلات ناشی از رجیستری این برنامه شما را در حذف فایل های اضافی رجیستری و شناسایی و حذف شورتکات های اضافی، یکپارچه سازی رجیستری و مدیریت بر استارت آپ ویندوز و پاک کردن کامل برنامه های نصب شده و چندین ابزار دیگر که در این نرم افزار گردآوری شده است شما را در بهینه سازی ویندوز و کمک کرده و از هنگ کردن های مداوم جلوگیری می کند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار WinZip Registry Optimizer 1.0 :

امکان اسکن کامل رجیستری کامپیوتر

پاک سازی و تعمیر خطاهای رجستری و حفاظت از کامپیوتر از فریز شدن و هنگ کردن

قابلیت بهینه سازی و یکپارچه سازی رجیستری

اجرای سریع برنامه های کامپیوتر

قابلیت پاک سازی تاریخچه کامپیوتر


 

 

دانلود در ادامه ی مطلب...

 

محمد رضایی بازدید : 13 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

نرم افزار Hamster Free ZIP Archiver 1.2.0.6 Portable

 

Hamster Free ZIP Archiver 1.2.0.6 Portable این نرم افزار نرم افزار مناسبی در زمینه ی پشتیبانی فایل های فشرده طراحی شده است.که کاربران میتوانند به جای نرم افزار های Winrar و یا Winzip استفاده کرد.در این نسخه شما میتوانید پرتابل این نرم افزار را هم دانلود کنید.هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت تک موبایل دانلود کنید...

 

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 13 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

takmob


بی شک کمپانی بزرگ Kaspersky یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات امنیتی در سراسر جهان می باشند، به طوری که می توان آن را با کمپانی بزرگی مانند ESET مقایسه کرد و شاید در برخی موارد بتوان محصولات Kaspersky را از ESET نیز بهتر دانست. به تازگی این کمپانی روسی نسخه ای جدید از آنتی ویروس خودش را منتشر کرده است. در نسخه جدید ابزارهای قوی نسبت به نسخه های قبلی برای برقرار سازی امنیت در نظر گرفته شده است. قابلیت هایی مانند تشخیص تروجان ها و روت کیتها، قابلیت پاک کردن برنامه های اضافی و بدون استفاده ای که در Start UP قرار دارند، شناسایی و جلوگیری از اجرای هرگونه ابزار جاسوسی و مخرب، قابلیت ساخت دیسک نجات، قابلیت پاک سازی قسمت های مختلف ویندوز و ... اشاره کرد.

         

دانلود در ادامه ی مطلب...

تعداد صفحات : 15

درباره ما
با سلام و عرض وقت بخیر خدمت کاربران و میهمانان عزیز سایت.به کردی دانلود خوش آمدید.این سایت را برای هم میهنان و کرد زبانان ساکن کرمانشاه ساخته ام که نرم افزار های مورد نیاز خود را دانلود کنند.امیدوارم لحظات خوشی را در این سایت بگذرانید. مدیر وبسایت:محمد رضایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 149
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 39
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 106
  • بازدید ماه : 148
  • بازدید سال : 802
  • بازدید کلی : 14,388