loading...
بروزترین مرجع دانلود نرم افزار|بازی |عکس|فیلم و ...
محمد رضایی بازدید : 15 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

takmob

 

| دانلود نسخه 32 بیتی |


AVG Anti virus یک نرم افزار امنیتی ساده اما بسیار قدرتمند است. یکی از شاخص ترین ویژگی های این آنتی ویروس پشتیبانی از تکنولوژی های جدید در زمینه شناخت و نابود سازی انواع مختلف بدافزارها می باشد. همچنین به روز رسانی و اپدیت های سریع این نرم افزار را پیش از پیش از سایر نرم افزار های مشابه متمایز کرده است. از ویژگی های AVG Anti virus می توان به سرعت بالا در اسکن و شناسایی بدافزارها، اسکن و جستوجوی کامل ایمیل ها، کاربرد و ساده و آسان برای کاربران مبتدی، دارا بودن آنتی ویروس و فایروال به صورت یکجا، تامین امنیت کاربران در اینترنت و ... اشاره کرد.

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 18 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

takmob


اگر می خواهید یک آنتی ویروس مطمئن و قدرتمند بر روی رایانه خود نصب کنید ما به شما TrustPort Internet Security را پیشنهاد می کنیم. این آنتی ویروس که تلفیقی از آنتی ویروس های AVG و BitDefender می باشد می تواند از ورود و فعالیت میلیون ها نوع بد افزار مانند ویروس ها، کرم های تروجان، کرم ها و ... جلوگیری کند. اگر TrustPort Antivirus را همیشه آپدیت نگه دارید می توانید مطمئن باشید که رایانه تان همیشه امن خواهد بود. از ویژگی های TrustPort Internet Security می توان به قابلیت شناسایی ویروس های جدید، تشخیص بدافزارها با سرعت بسیار بالا، قابلیت اسکن کردن ایمیل ها، اسکن وب سایت ها قبل از ورود به آن ها، آپدیت خودکار و منظم و ... اشاره کرد.
         

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 29 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

تک موب


برای آن دسته از کاربرانی که می خواهند با یک تیر چند نشان بزنند BiteDefender Total Security می توانید بهترین گزینه باشد. این نرم افزار برای آن کسانی که می خواهند چه در دنیای رایانه ها و چه در دنیای مجازی اینترنت امنیتی کامل را تجربه کنند پیشنهاد می شود. BiteDefender Total Security شامل تمام ابزارهای لازم برای برقراری یک امنیت بی نظیر می باشد. این نرم افزار دارای سه مرحله فیلتر یا صافی می باشد که اگر فایل مخربی بخواهد وارد رایانه شود باید از این سه مرحله عبور کند که؛ می توان این کار را غیر ممکن دانست. در نسخه جدید نرم افزار برای شما بسیار سریع تر عمل می کند و این قابلیت دلیلی ندارد جز به بهینه شدن موارد متعددی که در نرم افزار انجام شده است. همچنین شما توسط BiteDefender Total Security می توانید در خانه و در محل کار، فرزندان و کارمندان خود را به صورت کامل کنترل و قسمت های دلخواه از سیستم را از دسترس خارج کنید. توجه کنید که این نسخه برای ویندوز های 64 بیتی مناسب است.

                

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 19 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

تک موب


Anvi Smart Defender با استفاده از موتور هوشمندی که دارد می توانید رایانه شما را اسکن کرده و آن را از هرگونه ویروس، تروجان، جاسوس افزار، و به طور کلی از هر گونه بدافزار پاکسازی کند. این نرم افزار با سرعت بسیار بالا رایانه تان را اسکن کرده و سیستمی ایمن برایتان به ارمغان می آورد. از ویژگی های Anvi Smart Defender می توان به قابلیت اسکن عمیق هارد دیسک، استفاده از کمترین منابع سخت افزاری، قابلیت استفاده به عنوان یک مکمل برای آنتی ویروس ها، قابلیت استفاده از پشتیبانی شرکت سازنده به صورت رایگان و ... اشاره کرد.

                              

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 25 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

takmob


بی شک کمپانی بزرگ Kaspersky یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات امنیتی در سراسر جهان می باشند، به طوری که می توان آن را با کمپانی بزرگی مانند ESET مقایسه کرد و شاید در برخی موارد بتوان محصولات Kaspersky را از ESET نیز بهتر دانست. به تازگی این کمپانی روسی نسخه ای جدید از اینترنت سکوریتی خودش را منتشر کرده است. در نسخه جدید ابزارهای قوی نسبت به نسخه های قبلی برای برقرار سازی امنیت در نظر گرفته شده است. قابلیت هایی مانند تشخیص تروجان ها و روت کیتها، قابلیت پاک کردن برنامه های اضافی و بدون استفاده ای که در Start UP قرار دارند، شناسایی و جلوگیری از اجرای هرگونه ابزار جاسوسی و مخرب، قابلیت ساخت دیسک نجات، قابلیت پاک سازی قسمت های مختلف ویندوز، قابلیت چک کردن سایت های مختلف و ... اشاره کرد.

        

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 20 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

takmob


اگر امنیت واقعی در اینترنت را خواستان هستید بی شک نرم افزار پیشنهادی ما به شما Avira Internet Security خواهد بود. نرم افزاری بسیار قدرتمند که قادر است امنیت کامل شما را در اینترنت فراهم کند. این مجموعه شاملی بهترین نرم افزارهای امنیتی Avira است. فایروالی که در این مجموعه قرار گرفته است از ورود هرگونه ابزاری مخرب از اینترنت به سیستم شما جلوگیری به عمل می آورد. از ویژگی های برتر Avira Internet Security می توان به قابلیت نصب و راه اندازی به صورت ساده و تنها با چند کلیک، قابلیت اسکن کردن ایمیل های دریافتی و ارسالی، قابلیت شناسایی کردن روت کیت های مخفی، رابط کاربری بهبود یافته، تشخیص ویروس ها و تروجان های مختلف، حفاظت کامل از سیستم شما در هر موقعیتی و ... اشاره کرد. هم اکنون می توانید با مراجعه به ادامه مطلب جدیدترین نسخه این نرم افزار را از سایت تک موبایل با لینک مستقیم دریافت نمایید.

      

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 13 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

takmob

 
از آنجایی که امروز کاربران رایانه نسبت به چند سال قبل بیشتر دسترسی به اینترنت دارند، خطرات اینترنتی نیز بیشتر آنها را تهدید می کند. لذا نیاز به استفاده از یک فایروال قدرتمند به شدت حس می شود تا بتواند در مقابل حملات مختلف از رایانه شما محافظت کند. یکی از نرم افزار هایی که می تواند به خوبی امنیت رایانه شما را تامین کند Comodo Firewall نام دارد. این نرم افزار برای کسانی مناسب است که قصد ندارند برای خرید فایروال هزینه ای بپردازند، چرا که Comodo Firewall به صورت رایگان عرضه می شود. این نرم افزار با بهره بردن از فناوری DDP قادر است که از هرگونه حمله اینترنتی جلوگیری کرده و امنیت رایانه شما را تامین کند. تنظیمات این نرم افزار بسیار ساده است و کاربران غیرحرفه ای نیز به سادگی می توانند با آن کار کنند. اگر از کاربران اینترنت هستید به شما توصیه می کنیم حتما این نرم افزار را دانلود و از آن استفاده کنید. نسخه فعلی برای سیستم های ویندوز 32 بیتی آماده شده است.

          

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 15 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

takmob


| دانلود نسخه 32 بیتی |



اگر از کاربران اینترنت هستید به طور حتم نیاز به یک نرم افزار قدرتمند دارید که بتوانید با تهدید های امنیتی اینترنت مقابله کنید. به ویژه امروزه که تعداد ویروس ها و بدافزارها بسیار بالا رفته است. BitDefender Internet Security نام یکی از محصولات کمپانی BitDefender می باشد که با وجود آن می توانید بدون این که از لحاظ به خاطر افتادن اطلاعاتتان احساس خطر کنید در اینترنت به گشت و گذار بپردازید. نسخه جدید BitDefender Internet Security که در سایت تک موب برایتان قرار داده ایم دارای بخش های مختلف و بسیار کاربردی مانند آنتی ویروس، آنتی اسپای،Fire Wall و کنترل فرزندان توسط والدین می باشد. از ویژگی های این بسته قدرتمند نیز می توان به قابلیت حفاظت پیشرفته از حساب کاربری در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توئیتر، اسکن سریع و شناسایی تروجان ها، روت کیتها، کی لاگرها، ویروس ها و ...، فیلتر کردن آدرس سایت های دلخواه، جلوگیری از وارد شدن به سایت های مخرب و ... اشاره کرد.

      

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 15 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

takmob


| نسخه 32 بیتی |



همیشه برای جلوگیری از ورود بدافزارها به داخل رایانه نیاز به یک آنتی ویروس قدرتمند احساس می شود. در زمینه محافظت از رایانه نیز بسته های امنیتی زیادی وجود دارند اما این که بتوان یک آنتی ویروس را یافت که هم بتواند از رایانه و هم از ورود به اینترنت محافظت داشته باشد کار سختی به نظر می رسد. Bitdefender Total Security نام یک بسته امنیتی بی نظیر برای محافظت از رایانه در برابر هرگونه تهدید می باشد. در این بسته تمام محصولات این شرکت قرار داده شده است و کاربر را از نصب هرگونه نرم افزاری دیگر در این زمینه بی نیاز می کند. آپدیت های Bitdefender Total Security بسیار سریع انجام می شود و دارای محیط کاربری ساده ای می باشد که مدیریت کاربران را راحت می کند.

    

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 24 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

takmob


Ashampoo یکی از معروف ترین کمپانی ها در زمینه ساخت و طراحی نرم افزارهای مختلف می باشد. یکی از محصولات این کمپانی قدرتمند Ashampoo FireWall می باشد. این نرم افزار که وظیفه حفظ امنیت رایانه را بر عهده دارد می تواند امنیت رایانه ها را کاملا تامین کند. این نرم افزار که کاملا رایگان نیز می باشد می تواند از ورود هرگونه بدافزار و دسترسی هکر ها به سیستم جلوگیری کند. از ویژگی های Ashampoo FireWall می توان به قطع دسترسی نرم افزارهایی که خواهان اتصال آنها به اینترنت نیستید، عدم کاهش سرعت سیستم، به روز رسانی های سریع و مکرر، شناسایی و نابود سازی تروجان های مختلف، شناسایی فایل های مخرب درون وب سایتها، سازگاری با ویندوز سون و ... اشاره کرد.

        

دانلود در ادامه ی مطلب...

درباره ما
با سلام و عرض وقت بخیر خدمت کاربران و میهمانان عزیز سایت.به کردی دانلود خوش آمدید.این سایت را برای هم میهنان و کرد زبانان ساکن کرمانشاه ساخته ام که نرم افزار های مورد نیاز خود را دانلود کنند.امیدوارم لحظات خوشی را در این سایت بگذرانید. مدیر وبسایت:محمد رضایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 149
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 39
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 90
  • بازدید سال : 744
  • بازدید کلی : 14,330