loading...
بروزترین مرجع دانلود نرم افزار|بازی |عکس|فیلم و ...
محمد رضایی بازدید : 15 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)
Google SketchUp Pro نرم افزار قدرتمند همراه با ابزارهای متنوع جهت ساخت، ویرایش و انتشار مدل های 3D می باشد. با استفاده از Google SketchUp می توانید طرح كلی یك خانه، كارخانه، كشتی، سفینه فضایی و دیگر اجسام مورد نظر خود را تهیه كرده و رنگ آمیری نمایید. این برنامه بر خلاف سایر برنامه های 3D نیاز به منابع سیستم کمتری دارد و در کامپیوترهای ضعیف هم قابل اجرا می باشد. با ظاهری ساده و کاربر پسند ارتباط خوبی را با افراد تازه کار ایجاد می کند و مثل همیشه نتیجه یک پروژه موفق از شرکت Google است.

         

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 15 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (1)
AKVIS Coloriage نام نرم افزاری قدرتمند برای تبدیل تصاویر سیاه و سفید به رنگی بدون افت کیفیت است.با استفاده از این نرم افزار می توانید خاطرات خود را زنده نگه دارید و جلوه ای روشن و پویا به تصاویر قدیمی خود دهید.این نرم افزار علاوه بر تبدیل تصاویر سیاه و سفید به رنگی قابلیت تبدیل تصاویر جدید به رنگ ها و مدل های مختلف را داراست.نرم افزار AKVIS Coloriage با بهره گیری از فناوری تشخیص لبه ها با تضاد رنگی، تصاویر را بدون افت کیفیت به رنگ های مورد علاقه تان تبدیل می کند.

         

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 19 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

تک موب


Gif نام فرمتی می باشد که شامل تصاویر متحرک هستند. توسط این فرمت می توانید بنر های تبلیغاتی متحرکی بسازید.  EximiousSoft Gif Creatorنرم افزاری بسیار قدرتمند برای ساخت و طراحی تصاویر Gif می باشد. این نرم افزار با استفاده از ابزارهایی که در اختیار کاربر قرار می دهد محیطی بسیار ساده و در عین حال حرفه ای برای ساخت و طراحی انواع بنر های تبلیغاتی در اختیار او قرار می دهد. از ویژگی های EximiousSoft Gif Creator می توان به قابلیت بهینه و کم حجم کردن تصاویر خروجی، قابلیت سه بعدی سازی تصاویر،قابلیت رسم و طراحی اشکال مختلف هندسی، دارای بیش از 40 افکت مختلف برای استفاده در طراحی ها و ... اشاره کرد.

                   

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 14 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

تک موب


گاها برای شما پیش آمده است که نیاز به تغییراتی مانند تغییر فرمت یا رنگ بندی تصاویر داشته باشید. نرم افزار XnView، نرم افزاری قدرتمند برای انجام امور انفرادی یا دسته جمعی بر روی تصاویر می باشد. این برنامه قدرتمند از بیش از 400 فرمت مختلف پشتیبانی می کند. توسط XnView می توانید اعمالی مانند گرفتن عکس از محیط ویندزو، تبدیل فرمت دسته جمعی و انفرادی تصاویر، اعمال افکت های زیبا بر روی تصاویر، کنترل رنگ بندی تصاویر، تنظیم کنتراست تصاویر و ... را به سادگی بر روی عکس هایتان اعمال کنید.

                      

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 14 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

تک موب


برای این که بتوانید تصاویر و ویدئو های خود را مدیریت کنید نیاز به ابزاری قدرتمند دارید. Media Show Ultraمحصولی از شرکت نام آشنای Cyberlink که قادر است تمام عکس ها و فیلم هایتان را در زمان کمی دسته بندی کند. البته تنها قابلیت این نرم افزار، مدیریت تصاویر نمی باشد، بلکه Media Show همچنین قادر است تا عکس ها تصاویرتان را ویرایش و زیبا کند. همچنین می توانید از فیلم ها و تصاویرتان اسلاید شوهایی زیبا بسازید و به طور اتوماتیک در شبکه های اجتماعی قرار دهید، یا آن ها را به طور مستقیم بر روی دیسک ها DVD یا CD رایت کنید. از سایر ویژگی های این نرم افزار می توان به قابلیت تعمیر عکسها، تعمیر ویدئو ها، آپدیت آسان و لحظه ای، پرینت و چاپ تصاویر و ... اشاره کرد

      

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 13 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

takmob


Aurora 3D Text & Logo Maker نرم افزاری قدرتمند برای کسانی می باشد که قصد طراحی لوگو و آیکون دارند. این نرم افزار با امکانات زیاد و طرح های از قبل ساخته شده این امکان را به شما می دهد که بتوانید لوگو هایی مرتبط با کارتان به صورت بسیار حرفه ای و زیبا طراحی کنید. همچنین توسط Aurora 3D Text & Logo Maker می توانید نوشته های سه بعدی و افکت دار نیز بسازید. از ویژگی های این نرم افزار می توان به قابلیت تهیه نسخه خروجی با فرمت های PNG, TIFF, JPG, BMP، تغییر فونت و اندازه ها، قابلیت اجرای سایه بر روی لوگوها و متن ها، قابلیت ساخت متن های متحرک و زیبا اشاره کرد.
           

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 12 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

takmob


PicturesToExe Deluxe  نرم افزاری قدرتمند برای ساخت آلبوم های دیجیتال و زیبا و اسلاید شو های زیبا با فرمت اجرایی exe است. به وسیله PicturesToExe Deluxe می توانید تصاویر مختلفتان را با افکت های زیبا و صداهای مخلتلف به اسلایدشو های زیبا تبدیل نمایید. همچنین این نرم افزار امکان ساخت اسکرین سیور را نیز به شما می دهد.

دانلود در ادامه ی مطلب...                  

محمد رضایی بازدید : 19 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

takmob


Aodbe FireWorks ابزاری قدرتمند از شرکت نام آشنای Adobe می باشد. این نرم افزار به صورت کلی در طراحی وبسایت ها و همچنین برنامه های موبایل می تواند به کاربران کمک کند. MagicRAR به صورت پیش فرض دارای تعداد زیادی وکتور، تصویر، قالب، تصاویر گرافیکی 3 بعدی می باشد که کار را برای کاربر راحت تر می کند. در نسخه جدید MagicRAR امکان دسترسی سریع تر به رنگ های مختلف وجود دارد. هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه این نرم افزار را با لینک مستقیم از سایت تک موب دانلود کنید.

                  

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 10 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

takmob


فایل های فلش امروزه به عنوان یکی از پرکاربردترین فایل ها در میان تمام کاربران رایانه تبدیل شوند. این فایل ها گاه  تبلیغ یک وب سایت یا یک محصول و گاه می تواند یک بازی زیبا باشد. آیا تا به حال فکر کرده اید که این فایل های فلش چگونه ساخته می شوند؟ KoolMoves نرم افزاری کاربردی و قدرتمند است که قادر است تا اینگونه فایل هایی را برایتان طراحی کند. این نرم افزار با کاربرد ساده ای که دارد کار طراحی فایل های فلش را برای کاربران بسیار ساده کرده است. از ویژگی های این نرم افزار می توان به حجم کم نسبت به کارایی بالا و همچنین نرم افزار های مشابه، بدون نیاز بودن به دانش کدنویسی برای ساخت فایل ها و بنرهای متحرک، استفاده و بهره گیری از ابزارهای حرفه ای، قابلیت ذخیره کردن تصویر نهایی با فرمتهای متعدد، دارا بودن افکت های زیاد برای زیبا کردن تصاویر و ... اشاره کرد.

       

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 16 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

takmob


اگر قصد طراحی سایت دارید می توانید از محصول کمپانی Blumentals یعنی Blumentals HTMLPad PRO استفاده کنید. این نرم افزار یک شاهکار از این کمپانی می باشد چرا که بر خلاف حجم بسیار کمی که دارد دارای امکانات بسیار زیادی می باشد. به واسطه این برنامه می توانید به زبان های برنامه نویسی مختلف به طراحی وب سایتهای مختلف بپردازید. شما می توانید در داخل خود نرم افزار کدهایی را که نوشته اید به صورت طرح ببینید. یکی از ویژگی های برتر این نرم افزار قابلیت پیشنهاد کد به شما است، یعنی شما هنگامی که اول کد را می نویسید برنامه به صورت اتوماتیک آن کد را تا انتها برایتان نمایش می دهد.

             

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 11 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

takmob


امروز استفاده از طرح های سه بعدی در طراحی های گرافیکی بسیار افزایش یافته است. این طرحهای سه بعدی را باید به صورت جداگانه در نرم افزارهایی که برای همین منظور ساخته شده اند، طراحی کرد. یکی از این نرم افزارها که می توان توسط آن متن و لوگوهایی 3 بعدی ساخت Aurora 3D Text & logo Maker نام دارد. این برنامه با دارا بودن طرح های پیش فرض و از قبل ساخته شده کار را برای کاربران بسیار راحت تر می کند. از ویژگی های Aurora 3D Text & logo Maker می توان به قابلیت تغییر نور و رنگ و کنتراست طرحها، کاربرد آسان برای کاربران آماتور، قابلیت ذخیره کردن تصاویر با فرمتهای Jpg,Gif,Png و ... اشاره کرد.
  

دانلود در ادامه ی مطلب...       

محمد رضایی بازدید : 20 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

takmob


حتما تا به حال نرم افزار های شرکتی را که در بسته بندی هایی زیبا ارائه می شوند را مشاهده کرده اید. شاید در نگاه اول ساخت چنین جعبه هایی سه بعدی کار دشواری به نظر برسد؛ اما نرم افزارهایی در این زمینه وجود دارند که می توانند به سادگی این کار را برایتان انجام دهند. یکی از قدرتمندترین این نرم افزارها TBS Cover Editor نام دارد. شما می توانید جعبه هایی با متن و سایز دلخواه در این برنامه ایجاد کنید و در آخر آن را از جهات مختلف مورد بازبینی قرار داد. TBS Cover Editor دارای طرح های از پیش ساخته ای نیز می باشد که می توانید از آنها استفاده کنید. فایل های خروجی این نرم افزار نیز فرمت های شناخته شده ای است که در بین کاربران رایج است. هم اکنون مب توانید با مراجعه به ادامه مطلب این نرم افزار را از سایت تک موب دانلود کنید.

                 

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 17 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

takmob


اگر قصد ساخت تصاویر متحرک مانند انیمیشن را دارید نیاز به یک نرم افزار مناسب در این زمینه دارید. Kool Moves یک برنامه قدرتمند برای ساخت فایل های فلش با فرمت SWF و همچنین تصاویر متحرک GIF می باشد. کار با Kool Moves بسیار ساده می باشد و به همین دلیل هم افراد حرفه ای و هم افراد آماتور به سادگی می توانند با آن کار کنند. از ویژگی های این نرم افزار می توان به ساپورت کردن متن ها و نوشته های یونیکد، حجم کم نسبت به کارایی بالا، دارا بودن بیش از 100 نوع افکت مختلف، دارا بودن طرح های پیش فرض و ... اشاره کرد.

                  

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 14 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

takmob


Serif WebPlus ابزاری قدرتمند برای کسانی که قصد طراحی صفحات وب را دارند، می باشد. این نرم افزار برای کسانی مناسب می باشند که دانش چندانی از کدنویسی HTML ندارند؛ چرا که کافی است شما تنها طراحی گرافیکی تان را انجام دهید، Serif WebPlus به صورت اتوماتیک کدهای مورد نظر را برایتان ایجاد خواهد کرد. از ویژگی های Serif WebPlus می توان به استاندار بودن کدهای تولید شده(SEO)، دارا بودن طرح های پیش فرض و آماده، پشتیبانی از زبان های مختلف، دارا بودن امکانات زیاد برای طراحی و ... اشاره کرد.

   

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 15 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

takmob


Green Screen Wizard Pro یک نرم افزار ساده و جالب برای ویرایش بکگراند تصاویری می باشد که زمینه آن ها سبز رنگ می باشد. توسط این نرم افزار می توانید عکس هایی را که گرفته اید با تغییر بکگراندشان، به تصاویری زیبا تبدیل کنید. همچنین اگر در زمینه عکاسی فعالیت دارید دیگر لازم نیست برای زیبا شدن بکگراند تصاویر از پرده های مختلف و رنگارنگ استفاده کنید؛ تنها کافی است شما یک پرده سبز رنگ داشته باشد و باقی کار را به نرم افزار بسپارید. از ویژگی های Green Screen Wizard Pro می توان به کیفیت بالای تصاویر خروجی، کاربرد ساده برای کاربران آماتور، عدم نیاز به داشتن دانش قبلی، سازگاری با ویندوز سون و ... اشاره کرد.

                      

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 27 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

takmob

 

| دانلود نسخه 32 بیتی |


اگر در زمینه طراحی پلن و طرح های 3 بعدی فعالیت دارید نرم افزار Aatlantis Studio می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این نرم افزار برای کسانی که در زمینه معماری و نقشه کشی های ساختمان  فعالیت دارند کاربرد بسیار زیادی دارد. شما می توانید به وسیله Aatlantis Studio نماها و طرح کلی ساختمانی که قبلا آن را رسم کرده اید را، به صورت سه بعدی مورد بازبینی قرار دهید. کار با این نرم افزار ساده می باشد و همچنین از فرمت DWG که فرمت خروجی اتوکد می باشد، نیز پشتیبانی می کند.
 

دانلود در ادامه ی مطلب...             

محمد رضایی بازدید : 15 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

takmob


حتما برایتان پیش آمده است که نیاز داشته باشید برای شرکت و یا وب سایت خود لوگو طراحی کنید و چون دانش کافی در این زمینه را نداشته اید به طراح های گرافیکی مراجعه کرده اید، که مسلما این کار هزینه های گزافی را برایتان رقم خواهد زد. اما به وسیله نرم افزار Sothink Logo Maker Pro می توانید با هر دانشی که در این زمینه دارید لوگوهای بسیار حرفه ای و زیبا طراحی کنید. Sothink Logo Maker Pro دارای هزاران طرح و افکت از پیش ساخته است که کار طراحی را برایتان بسیار آسان تر خواهد کرد.

                     

دانلود در ادامه ی مطلب...

درباره ما
با سلام و عرض وقت بخیر خدمت کاربران و میهمانان عزیز سایت.به کردی دانلود خوش آمدید.این سایت را برای هم میهنان و کرد زبانان ساکن کرمانشاه ساخته ام که نرم افزار های مورد نیاز خود را دانلود کنند.امیدوارم لحظات خوشی را در این سایت بگذرانید. مدیر وبسایت:محمد رضایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 149
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 39
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 108
  • بازدید سال : 762
  • بازدید کلی : 14,348