loading...
بروزترین مرجع دانلود نرم افزار|بازی |عکس|فیلم و ...
محمد رضایی بازدید : 39 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

SWF_Decompiler_Magic

SWF Decompiler Magic v5.0.2.6 به کاربران این امکان را می دهد تا پس از ذخیره سازی فلش های موجود ، تمامی Object های درون آن را بازگردانی کرده و به آسانی آن را مورد ویرایش قرار دهند. منظور از Object ها تمامی تصاویر ، ویدئو ها ، موزیک ها و دکمه ها و ... خواهد بود. در حقیقت پس از بازشدن و Export شدن فلش با فرمت SWF فایل های با فرمت های مختلف تصاویر و همچنین فایل اصلی آن با فرمت FLA که مخصوص فایل های فلش است ساخته خواهد شد. اما این نرم افزار کاربران را قادر می سازد تا تصاویر موجود در فایل فلش را به آسانی جدا سازی کنند. SWF Decompiler Magic بیشتر مناسب طراحان وب است که ممکن است زمانی برای طراحی های خود نیاز به فایل فلشی داشته باشند که بتواند ایده های آنان را بر روی صفحات وب و به صورت فلش پیاده سازی نماید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار SWF Decompiler Magic:
- تبدیل فایل فلش SWF به FLA با تمامی جزئیات
- خارج ساختن تمامی Object های موجود در فایل فلش
- خارج نمودن اسکریپ های نوشته شده در فلش
- قابلیت ویرایش به صورت آنی فایل فلش با پشتیبانی از نوشتن متن های داینامیک
- پشتیبانی از عمل جایگزینی تصاویر بر روی فلش به صورت آنی و بدون تبدیل به FLA
- تبدیل فرمت EXE به SWF و بالعکس
- نمایش فلش ها
- نمایش تمامی جزئیات فایل فلش
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ویستا
- و ...

 

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 17 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

تا به حال در زمینه ساخت تصاویر انیمیشنی فلش نرم افزار های مختلفی ساخته شده که هر کدام از آنها دارای ویژگی های خاص خود هستند. از جمله معروفترین این نرم افزارهای میتوان به Macrmedia Flashاشاره نمود که یکی از برترین نرم افزارهای ساخت تصاویر انیمیشنی فلش می باشد. امروز در سایت تک موب نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که در زمینه ساخت تصاویر انیمیشنی فلش به شما کمک می کند. نرم افزار SWiSH Max یکی از پر کاربرد ترین نرم افزار های ساخت تصاویر فلش می باشد. این نرم افزار ابزاری مناسب برای طراحان بوده که با استفاده از آن می توانند افکت ها و تصاویر انیمیشنی فلش خود را برای وب سایت ها طراحی کنند. همچنین در این نرم افزار بر خلاف اکثر نرم افزارهای ساخت فلش شما نیازی به دانستن زبان برنامه نویسی فلش نخواهید داشت و با استفاده از ابزارهای درون نرم افزار اقدام به ساخت تصاویر متحرک فلش خود می کنید. یکی دیگر از قابلیت های بسیار خوب این نرم افزار امکان ساخت اسلاید شو بوده که می توانید برای توضیح و معرفی پروژه های خود با استفاده از این نرم افزار یک اسلاید شو مناسب برای پروژه مورد نظر تهیه کنید. علاوه بر این میتوانید با استفاده از این نرم افزار سایت های فلش نیز بسازید.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

برخی از ویژگیهای این نرم افزار:
ساخت آسان تصاویر ایمیشن فلش.
داشتن ابزارهای مختلف ساخت تصاویر.
امکان ساخت اسلاید شو برای پروژه ها.
 بدون نیاز به دانستن زبان برنامه نویسی فلش.
قابلیت طراحی سایت های فلش.
قابليت بروز رساني نرم افزار از اينترنت.
سازگار با ويندوز هاي مختلف.
داشتن حجم مناسب.
کاربرد آسان.
و ...

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 30 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود رايگان نرم افزار فلش 8 قدرتمند ترين نرم افزار انيميشن سازي Macromedia Flash Pro 8.0 بی شک یکی از قدرتمند ترین و محبوب ترین نرم افزارهای انیمیشن ساز 2 بعدی و 3 بعدی دنیا محصول قدرمتند کمپانی ماکرومدیا با نام Macromedia Flash است که امروزه فرمت SWF این محصول به عنوان محبوب ترین فرمت انیمیشن اینترنتی در دنیای وب رایج است .اگر اهل كار با فلش باشيد حتما نياز به فلش 8 معروف داريد يكي از ويژه گي هاي اين نسخه كه توسط سايت تک موب لينك مستقيم پر سرعت در اختيار شما قرار گرفته شده است سريال نامبر و استفاده نا محدود از فلش 8 است اميد واريم لذت ببريد
برخی ویژگی های نسخه ی 8.0 از نرم افزار قدرمتند Flash :
- مجهز بودن به فیلتر های بیشتر و زیبا تر برای افکت گذاری های مختلف بر روی طرح .
- آسان تر کردن محیط کار نرم افزار .
- ویژگی Alpha Channel در این نسخه به شما امکان شفاف و نگاتیو مانند کردن و ایجاد سایر Transparent ها را بر روی فایل فلش می دهد .
- سیستم جدید Video Encoding توسط Codec های جدید که قادر به - پشتیبانی و ساخت ویدیو های با کیفیت خواهید بود .
- بخش دستور عملیات یا همان Action در نرم افزار پیشرفت قابل ملاحظه ای کرده و امکانات بسیار بالاتری را در اختیار شما قرار می دهد .
- و بسیاری ویژگی های کوچک و بزرگ دیگر که تنها در کارکردن با نرم افزار تفاوت را احساس خواهید کرد .

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 21 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)
http://dl.takmob.net/user1/mohsen/Picture%20Post/2326.jpg
نرم افزار اجرای فایل های فلش در سیستم شما . شاید تا به حال برای شما پیش آمده باشد که وقتی یک صفحه ی اینترنتی را باز میکنید مرورگر از شما درخواست نصب آخرین نسخه ی فلش پلیر کند برای رفع این مشکل شما میتوانید این نرم افزار را از سایت تک موب دریافت و بعد نصب کنید.این برنامه به شما این اراده را میدهد که محتوای جذاب یک صفحه یا حتی بازی های فلش را ببینید.

 

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 19 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

Flash.Player

 

Flash Player Pro 4.7 نرم افزاری کاربردی در زمینه مدیریت فایل های فلش می باشد. شما به کمک این نرم افزار کاربردی قادر خواهید بود تصاویر فلش موجود در سیستم های خود را مدیریت نموده و از ابزار پخش آن نیز برای مشاهده هر یک از این فایل های فلش استفاده نمایید. شما کاربران محترم در این نرم افزار کاربردی قادر هستید تصاویر فلش را به صورت دسته بندی شده نگهداری نمایید و همچنین می توانید به دانلود فایل های فلش از اینترنت بپردازید و آنها را مشاهده نمایید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان مشاهده و پخش فیلم های فلش در نرم افزار ، ساخت محافظ صفحه نمایش از فایل های فلش تنها با یک کلیک ، فابلیت ساخت محافظ صفحه نمایش به صورت فایل های نصب و بسیاری از امکانات دیگر که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم نمود.

 

 دانلود در ادامه ی مطلب...


محمد رضایی بازدید : 26 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)
نرم افزار Banner Generator Pro 2.jpg

 Banner Maker Pro 7.0.5.1يك نرم افزار قدرتمند در زمینه ساخت عکس و بنرهای تبلیغاتی و متحرک با امکانات بالا می باشد. به کمک این ابزار می توانيد چندین عکس به همراه نوشته های مربوطه و همچنین قرار دادن افکت های متنوع حرکتی زیباترین و مجذوب کننده ترین بنرها و عکس ها را در فرمت GIF ایجاد کرد و از آن ها در زمینه های مختلف به خصوص تبلیغات می توانيد استفاده كنيد. این نرم افزار محصولی از شرکت GatorData می باشد.هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت تک موبایل دانلود نمائید.

 

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 14 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

نرم افزار Adobe Flash Player 10.2.152.jpg

Adobe Flash Player 10.2.152.27 Final يك نرم افزار كاملا حرفه اي و محبوب است كه سايت تك موبايل اين نرم افزار را براي شما فراهم كرده است. تقريبا تمامي سايت هاي اينترنتي از فايل فلش استفاده مي كند به طوری که کمتر کاربری را می توان یافت که روزانه سر و کاری با این گونه فایل ها نداشته باشد. اين نرم افزار ساخته ي شركت ماكرومديا مي باشد.

 

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 15 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

 Alligator Flash Designer 8.0.jpgنرم افزار

شما میتوانید با نرم افزار Alligator Flash Designer 8.0.24 به ساخت انیمیشن های فلش، وب سایت، نمایش های فلش، فرم ها، نمایش های اسلاید مانند آلبوم عکس، ساخت بنر های تبلیغاتی و ورود به سایت فلش بپردازید که سایت تک موبایل با ارائه ی این نرم افزار کار کاربران را راحتر کند. در این نرم افزار با ابزار فلش می توانید بیش از 130 افکت گوناگون مانند محو کردن، بزرگنمایی، و چرخش عکس ها را استفاده نمایید.

 

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 16 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

 

takmob


Gif به گونه ای از عکس های گفته می شود که معمولا متحرک هستند ویا به اصلاح حالت انیمیشنی دارند. Blumentals Easy Gif Animator نام برنامه قدرتمند می باشد که به وسیله آن قادر خواهید بود تا تصاویری با فرمت Gif ایجاد کنید. شما به وسیله این نرم افزار ساده می توانید تا به ساخت انواع انیمیشن ها، بنر های تبلیغاتی، دکمه های وب سایت ها بپردازید. این نرم افزار هیچ گونه افت کیفیتی در عکس ها ایجاد نمی کند. همچنین شما قادر خواهید تا عکس ها و انیمیشن های از قبل ساخته شده را به داخل برنامه وارد کنید و لایه های مختلف آن را مورد ویرایش قرار دهید. شما با این نرم افزار می توانید بر روی عکس های خود متن های دلخواه با افکت های زیبا و جالب نیز ایجاد کنید. از سایر ویژگی های این برنامه قدرتمند می توان به قابلیت گذاشتن صدا و صوت بر روی انیمیشن، ذخیره فایل ها با فرمت Swf، پشتیبانی از فرمت های مختلف عکس، سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز  و ... اشاره کرد.
    

دانلود در ادامه ی مطلب...              

محمد رضایی بازدید : 24 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

نرم افزار Dreamingsoft 123 Flash Menu 4.5.png

Dreamingsoft 123 Flash Menu 4.5.2.1720 اين بار سايت تك موبايل يك نرم افزار منحصر به فرد و پرطرفدار را براي شما ارائه داده است كه به كمك آن مي توانيد به ساخت منو هاي متحرك فلش براي سايت يا وبلاگ هايتان بپردازد. اين نرم افزار به زيبايي سايت يا وبلاگ شما كمك مي كند و باعث افزايش بازديد كننده هاي شما مي شود. 

 

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 14 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

takmob


با نصب کردن برنامه Adobe Flash Player قادر خواهید بود فایل های فلش مانند بازی ها، تبلیغات بنری و فیلم هایی که با این فرمت در سایت های مختلف قرار دارند را مشاهده کنید. در نسخه جدید بروز رسانی های امنیتی انجام شده است. همچنین در این نسخه کمترین استفاده از منابع سخت افزاری صورت خواهد گرفت. این پلاگین برای تمام مرورگر ها از جمله اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس، اپرا و ... مناسب و قابلیت نصب بر روی آنها را دارا می باشد.

         

دانلود در ادامه ی مطلب...

درباره ما
با سلام و عرض وقت بخیر خدمت کاربران و میهمانان عزیز سایت.به کردی دانلود خوش آمدید.این سایت را برای هم میهنان و کرد زبانان ساکن کرمانشاه ساخته ام که نرم افزار های مورد نیاز خود را دانلود کنند.امیدوارم لحظات خوشی را در این سایت بگذرانید. مدیر وبسایت:محمد رضایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 149
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 39
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 67
  • بازدید ماه : 109
  • بازدید سال : 763
  • بازدید کلی : 14,349