loading...
بروزترین مرجع دانلود نرم افزار|بازی |عکس|فیلم و ...
محمد رضایی بازدید : 28 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

تک موب


با افزایش روز افزون کاربران اینترنت و در کنار آن زیاد شدن دانلود فایل ها از اینترنت نیاز به یک برنامه برای مدیریت دانلودها در بین کاربران به طور چشم گیری مشاهده می شود. یکی از این نرم افزار های مدیریت دانلود Orbit Downloader است. این نرم افزار یکی از قدرتمند ترین برنامه ها در همین زمینه و همچنین رقیبی قدرتمند برای نرم افزار Internet Download Manger می باشد. توسط این برنامه قدرتمند می توانید انواع فایلها مختلف را از اینترنت دانلود کنید. قابلیت پشتیبانی از پروتکل های مختلف، افزایش سرعت دانلود فایل ها، کمترین استفاده از منابع سخت افزاری، پشتیبانی از مرورگر های مختلف و رایج تنها برخی از قابلیت های Orbit Downloader می باشد. قابلیت بارزی که این برنامه را از سایر نرم افزارهای مشابه می تواند متمایز کند، قابلیت ++Grab می باشد که به واسطه آن می توانید از سایت های که ویدئو و فایل های فلش در صفحاتشان قرار می دهند؛ مانند سایت یاهو، به طور مستقیم و بدون هیچ مشکلی ویدئو ها و فایل های فلش را دانلود کنید. این قابلیت در کمتر نرم افزاری به چشم می خورد.
از سایر ویژگی های این برنامه قدرتمند می توان به حجم بسیار کم، ظاهر و محیط کاربر پسند و ساده، توانایی دانلود ویدئو های آنلاین از سایت هایی مانند یوتیوب، فیس بوک، و ... اشاره کرد. نسخه پرتابل این نرم افزار را در سایت تک موب آماده کرده ایم که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب آن را دانلود کنید.

              

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 10 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

TakMob


All Video Downloader نام ابزاری قدرتمند در زمینه دانلود ویدئو از سایت های اشتراک گذاری ویدئو مانند یوتیوب می باشد. این نرم افزار علاوه بر دانلود ویدئو از این سایت قادر است تا از بیش از 200 سایت دیگر ویدئو های به اشتراک گذاشته شده را نیز دانلود کند. این نرم افزار علاوه بر دانلود ویدئو ها همچنین قادر است تا آن ها را به فرمت های مختلف و رایج تبدیل کند. از ویژگی های این نرم افزار می توان به سرعت بسیار بالا در دانلود ویدئو ها، تبدیل ویدئو ها با کیفیت Avi,Mp4، قابلیت تبدیل برای دستگاه های Iphone,Ipad,Ipod و .... اشاره کرد.

  

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 30 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)
نرم افزاری قدرتمند برای دانلود ویدئو از سایت یوتیوب را برای دانلود شما کاربران فهیم آماده کرده ایم. YouTubeGet نام نرم افزاری قدرتمند برای دانلود ویدئو از سایت یوتیوب می باشد.این نرم افزار علاوه بر دانلود ویدئو،قابلیت تبدیل فرمت ویدئوها به فرمت های AVI, 3GP, MP4, MOV, WMV و قابلیت رایت فیلم و ویدئو ها بر روی CD/DVD را داراست.

 

دانلود در ادامه ی مطلب...        

محمد رضایی بازدید : 10 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

takmob


Internet Download Accelerator نرم افزاری بسیار قدرتمند برای مدیریت کامل روی دانلودها در اینترنت می باشد. این نرم افزار که یکی از قدرتمندترین ها در این زمینه می باشد همانند برنامه Internet Download Manger فایل ها را به تکه های کوچک تری تبدیل میکند تا عمل دانلود آن ها سریع تر صورت بگیرد. Internet Download Accelerator قابلیت دریافت پوسته های مختلف برای زیبا سازی محیط برنامه را دارد؛ که این مورد می تواند از خسته شدن کاربران از محیط برنامه جلوگیری کند. از ویژگی های این نرم افزار می توان به قابلیت سازگاری با مرورگرهای  Fire Fox,Opera,Internet Explorer,Net Scape و ...، ساپورت کامل زبان فارسی، دسته بندی کردن فایل های دانلود شده در پوشه هایی مجزا، قابلیت ادامه دادن دانلودها از جایی که قبلا قطع شده اند و ... اشاره کرد. هم اکنون می توانید با مراجعه به ادامه مطلب نسخه Pro این نرم افزار را به صورت رایگان از سایت تک موب دانلود کنید.
   

دانلود در ادامه ی مطلب...                  

محمد رضایی بازدید : 16 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

takmob


اگر می خواهید از سایت تورنت فایل دانلود کنید به یک نرم افزار برای این کار نیاز خواهید داشت. این بار در سایت تک موب یک نرم افزار بسیار قدرتمند برای دانلود انواع فایل از این سایت برای شما کاربران قرار داده ایم.   uTorrentنرم افزار بسیار قدرتمند برای دانلود از این سایت می باشد که می تواند پهنای باند شما را نیز کنترل کند. uTorrent را نصب کنید تا بتوانید به سادگی و تنها با چند کلیک فایل مورد نظرتان را دانلود کنید.

   

دانلود در ادامه ی مطلب...      

محمد رضایی بازدید : 14 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

takmob


iDownloader یک نرم افزار بسیار جدید است که در زمینه مدیریت دانلودها کار می کند. این نرم افزار می تواند جایگزین مناسبی برای نرم افزارهای مدیریت دانلود فعلی دانست چرا که با دارا بودن حجم کم و ویژگی های ممتازی که دارد می تواند کاربران را راضی نگه دارد. iDownloader می تواند مانند دیگر نرم افزهای دانلود منیجر فایل های دانلودی را STOP & RESUME کند. همچنین این نرم افزار برای دانلود ویدئو از اینترنت دارای یک پنل جدا می باشد که کار را برای کاربران بسیار راحت تر می کند. از دیگر ویژگی های iDownloader می تواند به افزایش دادن سرعت دانلود فایل ها، قابلیت زمان بندی کردن دانلودها، امنیت بسیار بالا در دانلود فایلها، پشتیبانی از مرورگرهای رایج، قابلیت محدود کردن سرعت دانلود فایلها، گذاشتن قفل بر روی فایل های دانلودی برای بالا بردن امنیت آنها و ... اشاره کرد. هم اکنون می توانید با مراجعه به ادامه مطلب این نرم افزار قدرتمند را از سایت تک موب دریافت کنید.

             

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 13 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

takmob


اگر می خواهید در اینترنت ویدئوها و موزیک های آنلاین را دانلود کنید، نرم افزار NeoDownloader می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد. توسط این نرم افزار می توانید فایل های مالتی مدیا را که در صفحات اینترنتی قرار دارند به سادگی دانلود کنید. همچنین شما می توانید آدرس سایتهایی مانند یوتیوب که درآنها ویدئوهای زیادی وجود دارد را به این نرم افزار بدهید؛ تا NeoDownloader ویدئوها را شناسایی و آنها را در فرمتهای مختلف دسته بندی کند. از ویژگی های این نرم افزار می توان به کاربرد بسیار آسان، رایگان بودن نرم افزار، موتور بسیار قدرتمند جستوجوگر فایل های مالتی مدیا و ... اشاره کرد.

                

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 22 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

takmob


USDownloader نرم افزاری بسیار قدرتمند در زمینه مدیریت دانلودها در اینترنت می باشد. این برنامه دانلود منیجر با سرعت بسیار بالایی که دارد قادر است تا فایل ها را از سایت های مختلف دانلود کند. همچنین محیط کاربری USDownloader بسیار مناسب و کاربرپسند است. همچنین این برنامه مدیریت دانلود قابلیت ست شدن با سایت هایی که لینک دانلود غیر مستقیم ارائه می دهند را نیز دارا می باشد.

               

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 38 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

takmob


حتما تا به حال به سایت های اشتراک گذاری ویدئو وارد شده اید. اگر از ویدئویی خوشتان بیاید و قصد داشته باشید آن را دانلود کنید در حالت عادی معمولا نمی توانید این کار را انجام بدهید؛ اما ابزارهای مختلفی برای انجام این کار وجود دارند که به شما قابلیت دانلود ویدئوهای این سایت ها را می دهد. یکی از قدرتمند ترین نرم افزارها در این زمینه Xilisoft Online Video Downloader نام دارد. این ابزار علاوه بر این که به شما قابلیت تماشای ویدئوها را محیط خودش می دهد، همچنین شما را قادر می سازد تا این ویدئوها را با کیفیت دلخواهتان دانلود کنید. هم اکنون می توانید با مراجعه به ادامه مطلب این نرم افزار را از سایت تک موب با لینک مستقیم دریافت کنید.

         

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 17 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

takmob


در بین تمام کاربرانی که امروزه به اینترنت دسترسی دارند نیاز به یک برنامه برای مدیریت دانلودها بسیار مشهود است، به طوری که می توان گفت امروزه تمام کاربران اینترنت از یک نرم افزار مدیریت دانلود برای دانلودهایشان در اینترنت استفاده می کنند. یکی از نرم افزارهای قدرتمند در این زمینه Download Accelerator Manager نام دارد. این نرم افزار دارای ویژگی هایی می باشد که آن را از سایر نرم افزار های مشابه متمایز کرده است. یکی از مهم ترین قابلیت های آن، افزایش سرعت دانلود فایلها و استفاده از نهایت پهنای باند می باشد. از سایر ویژگی های Download Accelerator Manager می توان به قابلیت زمان بندی کردن دانلودها، قابلیت سازگاری با مرورگرهای مختلف و رایج، قابلیت دانلود از سایت های اشتراک گذاری ویدئوهای آنلاین، قابلیت دسته بندی کردن فایل ها، کاربرد ساده، حجم بسیار کم و ... اشاره کرد.

       

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 20 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

takmob


آپارات نام یک سایت فارسی زبان می باشد که ویدئوهای مختلف را به اشتراک می گذارد و مانند سایت یوتیوب عمل می کند. همانطور که می دانید این سایت دارای ویدئوهای بسیار زیادی می باشد که شاید قصد داشته باشید آنها را دانلود کنید. Aparat Downloaderنرم افزاری ساخته شده به وسیله یک شخص ایرانی می باشد که قادر است از سایت آپارات هر ویدئویی را دانلود کند. در اصل این نرم افزار که حجم بسیار کمی نیز دارد، ادرس صفحه ای که ویدئو در آن است را از شما می خواهد، سپس با توجه به ادرسی که به آن داده اید به شما لینک مستقیم دریافت ویدئو را می دهد که می توانید ان را توسط نرم افزارهای مدیریت دانلود کنید.

          

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 14 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

takmob


Internet Download Manger را می توان قدرتمند ترین نرم افزار در زمینه دانلود انواع مختلف فایل از اینترنت دانست. این نرم افزار با ویژگی های منحصر به فردی که دارد توانسته به عنوان بهترین برنامه در زمینه مدیریت دانلود ها، در میان کاربران رایانه جا باز کند. افزایش سرعت دانلود فایل ها از اینترنت، حجم بسیار کم نسبت به کارایی برنامه، قابلیت از سرگیری دانلود بعد از هر زمانی، کارایی ساده و محیط کاربردی ساده، قابلیت دانلود از سایت اشتراک گذاری صدا و ویدئو تنها بخشی از قابلبیت های این نرم افزار منحصر به فرد می باشد. همچنین برنامه Internet Download Manger قابلیت ست شدن و سازگاری با تمام مروگر های شناخته شده مانند Fire Fox,Opera,Internet Explorer,AOL,Msn Explorer,net Scape را دارد. یکی دیگر از قابلیت های جالب این برنامه پشتیبانی از زبان های مختلف به خصوص زبان فارسی می باشد که در صورت علاقه می توانید تمام محیط برنامه و دستورات آن را به صورت فارسی مشاهده کنید. سایت تک موبایل به کاربران خود پیشنهاد می کند که حتما از این برنامه برای مدیریت دانلود های خود استفاده کنند.

             

دانلود در ادامه ی مطلب...

درباره ما
با سلام و عرض وقت بخیر خدمت کاربران و میهمانان عزیز سایت.به کردی دانلود خوش آمدید.این سایت را برای هم میهنان و کرد زبانان ساکن کرمانشاه ساخته ام که نرم افزار های مورد نیاز خود را دانلود کنند.امیدوارم لحظات خوشی را در این سایت بگذرانید. مدیر وبسایت:محمد رضایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 149
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 39
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 95
  • بازدید ماه : 137
  • بازدید سال : 791
  • بازدید کلی : 14,377