loading...
بروزترین مرجع دانلود نرم افزار|بازی |عکس|فیلم و ...
محمد رضایی بازدید : 16 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (1)

takmob


Thunderbird نام یکی از محصولات کمپانی معروف Mozilla می باشد. این نرم افزار قادر است تا تمام امور مربوط به ایمیل های شما را مدیریت نماید. ارسال و دریافت این ایمیل ها در فضایی کاملا امن و مطمئن و به دور از هرگونه ویروس و اسپم انجام می گیرد. شما با استفاده از نرم افزار می توانید بر روی ایمیل های خود رمز بگذارید و تا شخص دریافت کننده رمز را وارد نکند قادر به خواندن آن نباشد. این برنامه با نسخه های مختلف ویندوز سازگاری کامل دارد.

            

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 23 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

takmob


Yahoo Messenger امروزه به عنوان یکی از محبوب ترین نرم افزار های مسنجر در بین کاربران شناخته شده است به طوری که هیچ نرم افزار مشابه دیگری را نمی توان یافت که توانسته باشد تا به این حد در بین کاربران به محبوبیت دست پیدا کرده باشد. حتمی نرم افزارهای قدرتمندی مانند Skype و OOVOO نیز هیچ گاه با این نرم افزار قابل قیاس نیستند. داشتن اتاق های جدا برای هر کشور جهت چت کردن با سایر هم زبان هایتان، برخورداری از شکلک های مختلف و زیبا برای ابراز احساسات، محیط جذاب و ساده که هر کاربری را مجذوب می کند؛ تنها بخشی از قابلیت های Yahoo Messenger می باشد. از طریق Yahoo Messenger می توانید به چندین شکل مختلف با دوستانتان ارتباط داشته باشید. نوع اول که رایج ترین نیز می باشد ارتباط متنی می باشد. در نوع دوم می توانید فقط ارتباط صوتی داشته باشید و نوع سوم نیز ارتباط صوتی و تصویری است. این بار در سایت تک موب نسخه 11 این نرم افزار را که آخرین نسخه آن را نیز می باشد، برای دانلود قرار داده ایم که با مراجعه به ادامه مطلب می توانید آن را دانلود کنید.

               

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 18 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

takmob


ooVoo یکی از معروف ترین و بهترین نرم افزارهای ایجاد تماس های صوتی، تصویری و متنی می باشد. این برنامه می تواند در تماس های تصویری کیفیت تصویری بسیار بی نظیر برای کاربرانش فراهم کند، به صورتی که به جرئت می توان آن را با کیفیت ترین نرم افزار در زمینه تماس های تصویری دانست. شما تنها با ساخت یک اکانت در سایت این نرم افزار به سادگی قادر به استفاده از آن خواهید شد. از ویژگی های نسخه جدید ooVoo می توان به قابلیت ارسال فایل های مختلف تا حجم 25 مگابایت، قابلیت وصل شدن به اکانت FaceBook، قابلیت ذخیره کردن تماس های صوتی و تصویری بر روی رایانه، حجم کم نسبت به سایر برنامه های مشابه و ... اشاره کرد.

         

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 20 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

takmob


Maxthon مرورگر قدیمی و بسیار قدرتمند است که هم اکنون کاربران بسیار زیادی در سراسر جهان دارا است. این نرم افزار بهترین امکانات را به کاربران خود می دهد تا از یک وبگردی مناسب بهره ببرند. از ویژگی های Maxthon می توان به قابلیت پر کردن فرم ها به صورت خودکار با استفاده از اطلاعات وارد شده قبلی، ابزار حرفه ای برای مدیریت کامل بوکمارک ها، قابلیت تهیه عکس از صفحات مختلف به صورت دستی، حجم کم نسبت به نرم افزارهای مشابه و ... اشاره کرد.

            

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 38 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

takmob


در ابتدا هیچکس فکر نمی کرد که مرورگر Google Chrome بتواند در زمانی به این کوتاهی به این قدر محبوب شود و طرفدار پیدا کند. به صورت خوشبینانه می توان گفت هیچ برنامه ای نمی توانست در زمانی کوتاه به یکی از معروف ترین و از همه مهم تر محبوب ترین برنامه در میان برنامه های هم دسته و هم نوع خود شود. اما مرورگر شرگت گوگل یعنی Google Chrome  توانست تمام موانع را پشت سر بگزارد و در ردیف هم دسته های معروف خود مانند FireFox,Opera,Internet Explorer و به جرئت می توان گفت در برخی از کاربرد ها بالاتر از آن ها نیز قرار بگیرد. این مرورگر می تواند با سرعت بسیار زیاد به وبگردی های شما در اینترنت جامعه عمل بپوشاند. امنیتی بسیار بالا و یا به اصلاح خود گوگل کروم "ساعت شنی" یکی دیگر از مواردی است که توانسته این مرورگر را به این قدر محبوب کند. از ویژگی های دیگر این نرم افزار می توان به داشتن یک دانلود منیجر داخلی اشاره کرد که دانلود فایل ها را برای کاربران آسان تر کرده است. در نسخه جدید نرم افزار نیز بر روی امنیت و سرعت برنامه پیش از پیش توجه شده است. توجه کنید که نسخه فعلی برای سیستم عامل مکنتایش ارائه شده است.

        

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 14 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

takmob


Lunascape نام مرورگری قدرتمند می باشد که با امکانات بی نظیری که دارد می تواند به عنوان یک مرورگر قدرتمند در بین کاربران جا باز کند. اما به دلیل این که کاربران عادت دارند از برند های معروف استفاده کنند؛ متاسافانه این مرورگر در میان غول هایی مانند فایرفاکس و گوگل کروم و اپرا و ... کاملا مخفی مانده است. یکی از مهم ترین قابلیتهایی که Lunascape دارد، قابلیت انتخاب موتور اصلی مرورگر است که شما حق انتخاب 3 موتور مختلف با نام Gecko که در فایرفاکس استفاده شده است، یا موتور مرورگر اینترنت اکسپلورر و یا موتور Webkit که در گوگل کروم استفاده شده است را دارید. قابلیت پشتیبانی از افزونه ها و پلاگین ها و همچنین سرعت بسیار بالا در لود صفحات اینترنتی دو مورد دیگر از ویژگی های این مرورگر می باشد. از سایر ویژگی های Lunascape می توان به سازگاری با پروتوکل های مختلف، قابلیت تست قالب های طراحی شده در سه مرورگر معروف(موتور سه کاره) در یک مرورگر، قابلیت پشتیبانی از افزونه های فایرفاکس، طراحی جدید و متفاوت، حجم مناسب نسبت به مرورگرهای دیگر و ... اشاره کرد.

 

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 21 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

takmob


همانطور که پیش بینی میشد موزیلا بعد از گذشت چند ماه از انتشار نسخه 15 مرورگر محبوبش فایرفاکس، نسخه 16 و جدیدترین نسخه آن را منتشر کرد. یکی از برترین ویژگی هایی که توانسته است فایرفاکس را تا به این حد در میان کاربران مشهور کند سرعت بسیار بالا در لود و نمایش صفحه ها می باشد. همچنین قابلیت نصب کردن و اضافه کردن افزونه ها و پلاگین ها مختلف از دیگر ویژگی این مرورگر قدرتمند می باشد. از نظر امنیت نیز می توانید به این مرورگر اطمینان کنید و امنیت وبگردی تان را به آن بسپارید. هنوز اطلاعات زیادی در مورد نسخه جدید این مرورگر انتشار نیافته است اما مانند گذشته انتظار می رود که این کمپانی افزایش سرعت و امنیت مرورگر را سرلوحه کار خود قرار داده باشد.

 

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 35 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

takmob


با رشد روز افزون استفاده کاربران از اینترنت نیاز به داشتن یک مرورگر امن و مطئمن و همچنین سریع در بین کابران بسیار مشهود است. در این پست سایت تک موب مرورگری با نام Comodo Dragon برای دانلود آماده کرده ایم که می توان آن را در برابر هکر ها و بد افزار ها یک دیوار آهنین دانست، این مرورگر قدرتمند قادر است تا امنیت بی نظیری در دنیای مجازی اینترنت برای شما فراهم اورد. در مورد این نرم افزار می توان گفت که دارای سرعت بسیار زیادی در بارگزاری صفحات اینترنتی می باشد و همچنین دارای محیط کاربری بسیار زیبایی نیز می باشد. به شما پیشنهاد می کنیم که این مرورگر را دانلود کرده و به استفاده از آن دنیایی جدید را در فضای اینترنتی تجربه نمایید.

        ددانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 11 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

takmob



| دانلود نسخه 32 بیتی |


مرورگر Opera به عنوان یکی از بهترین و قدرتمندترین و همچنین سریع ترین مرورگرهای جهان به حساب می آید. Opera قادر است تا با سرعت بسیار زیادی صفحات مختلف اینترنتی را برایتان بارگذاری کند. در این مرورگر ابتدا متن و سپس به تدریج عکس های یک سایت لود می شوند که همین قضیه در سرعت اپرا تاثیر بسیار زیادی دارد. نکته جالب در مورد اپرا از بین بردن محدودیت هایی مانند جلوگیری کردن از کپی متن وب سایت ها، جلوگیری از کلیک راست کردن در سایت ها، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه و ... می باشد. کمپانی اپرا به تازگی نسخه ای جدید از مرورگرش را منتشر کرده است که در ادامه می توانید آن را از سایت تک موب دریافت کنید.

        

تعداد صفحات : 15

درباره ما
با سلام و عرض وقت بخیر خدمت کاربران و میهمانان عزیز سایت.به کردی دانلود خوش آمدید.این سایت را برای هم میهنان و کرد زبانان ساکن کرمانشاه ساخته ام که نرم افزار های مورد نیاز خود را دانلود کنند.امیدوارم لحظات خوشی را در این سایت بگذرانید. مدیر وبسایت:محمد رضایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 149
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 39
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 65
  • بازدید ماه : 107
  • بازدید سال : 761
  • بازدید کلی : 14,347