loading...
بروزترین مرجع دانلود نرم افزار|بازی |عکس|فیلم و ...
محمد رضایی بازدید : 20 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

takmob


آپارات نام یک سایت فارسی زبان می باشد که ویدئوهای مختلف را به اشتراک می گذارد و مانند سایت یوتیوب عمل می کند. همانطور که می دانید این سایت دارای ویدئوهای بسیار زیادی می باشد که شاید قصد داشته باشید آنها را دانلود کنید. Aparat Downloaderنرم افزاری ساخته شده به وسیله یک شخص ایرانی می باشد که قادر است از سایت آپارات هر ویدئویی را دانلود کند. در اصل این نرم افزار که حجم بسیار کمی نیز دارد، ادرس صفحه ای که ویدئو در آن است را از شما می خواهد، سپس با توجه به ادرسی که به آن داده اید به شما لینک مستقیم دریافت ویدئو را می دهد که می توانید ان را توسط نرم افزارهای مدیریت دانلود کنید.

          

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 14 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

takmob


Internet Download Manger را می توان قدرتمند ترین نرم افزار در زمینه دانلود انواع مختلف فایل از اینترنت دانست. این نرم افزار با ویژگی های منحصر به فردی که دارد توانسته به عنوان بهترین برنامه در زمینه مدیریت دانلود ها، در میان کاربران رایانه جا باز کند. افزایش سرعت دانلود فایل ها از اینترنت، حجم بسیار کم نسبت به کارایی برنامه، قابلیت از سرگیری دانلود بعد از هر زمانی، کارایی ساده و محیط کاربردی ساده، قابلیت دانلود از سایت اشتراک گذاری صدا و ویدئو تنها بخشی از قابلبیت های این نرم افزار منحصر به فرد می باشد. همچنین برنامه Internet Download Manger قابلیت ست شدن و سازگاری با تمام مروگر های شناخته شده مانند Fire Fox,Opera,Internet Explorer,AOL,Msn Explorer,net Scape را دارد. یکی دیگر از قابلیت های جالب این برنامه پشتیبانی از زبان های مختلف به خصوص زبان فارسی می باشد که در صورت علاقه می توانید تمام محیط برنامه و دستورات آن را به صورت فارسی مشاهده کنید. سایت تک موبایل به کاربران خود پیشنهاد می کند که حتما از این برنامه برای مدیریت دانلود های خود استفاده کنند.

             

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 23 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

نرم افزار Raiden RaidenMAILD 1.9.17.jpg

Raiden RaidenMAILD 1.9.17.8 این نرم افزار توسط سات تک موبایل ارائه داده شده است که شما میتوانید به سادگی چند کلیک کامپیوتر کوچک خود را به یک میل سرور تبدیل کرده و از آن برای دریافت یا ارسال ایمیل استفاده نمایید و حتی در مراتب بالاتر اقدام به دادن اکانت به دوستان ، آشنایان و کاربران وب سایت خود کنید . با در اختیار داشتن این برنامه می توانید از دو پروتکل SMTP و POP3 که تقریبا تمامی سایت های ارایه دهنده نامه های الکترونیکی از آنها استفاده می کنند برای ساخت اکانت های خود بهره ببرید .

 

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 20 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

نرم افزار Easy Mail Plus 2.2.32.jpg

Easy Mail Plus 2.2.32.1 يك نرم افزار ساده ولي قدرتمند كه سايت تك موبايل با ارائه اين نرم افزار به شما امكان ساخت لايه هاي پاكت و پوشش را براي ليست هاي پستي امكان پذير ميكند.اين نرم افزار بسار قدرتمند تر و كار امد تر از ساير نرم افزار هاي مرتبط با مديريت ليست هاي پستي است.

 دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 19 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

تک موب


PidginIM ابزاری قدرتمند برای چت کردن همزمان با چندین ای دی و همچنین استفاده از چندین سرور مختلف می باشد. شما به کمک این نرم افزار می توانید با استفاده از سرویس های مختلفی که امکان چت را به کاربرانی می دهند، به برنامه لاگین کرده و با دوستان خود به چت و گفتوگو بپردازید. از ویژگی های این برنامه می توان به قابلیت ارسال و دریافت پیام، ارسال فایلها، گذاشتن پیغام برای دوستان آفلاین، لاگین کردن در روم های یاهو، تغییر آواتار، ارسال شکلک ها و ... اشاره کرد.

دانلود در ادامه ی مطلب...          

محمد رضایی بازدید : 31 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

نرم افزار IncrediMail 2 Premium 6.jpg

 IncrediMail 2 Plus 6.28 Build 4953 Final این نرم افزار در زمینه ی در یافت ایمیل های IMAP,POP طراحی شده است . که ه قابلیت های بسیار متنوعی را در اختیار کاربر قرار میدهد، به کمک این نرم افزار میتوانید ایمیل های بسیار زیبای به همراه شکلک های متنوع برای دوستان خود ارسال نمایید و از قابلیت های دیگر این نرم افزار اعلام هشدار با شکلک های گرافیکی در زمان دریافت ایمیل میباشد حتی در زمانیکه برنامه بسته میباشد. همچنین با کمک این نرم افزار میتوانید صدا، دست خط و امضای دیجیتالی خود را به ایمیل خود اضافه نمایید.این نرم افزار قدرتمند قادر است به صورت اتوماتیک pop3 ،Smtp سرور شما را تشخیص داده و آن را تکمیل نماید. از قابلیت های دیگر این نرم افزار میتوان به jack-in-the-box اشاره نمود که ایمیل های مشکوک و تبلیغاتی به درون این فولدر انتقال می یابند. با این برنامه محیط های خشک و بی روح یاهو، جیمیل و آوت لوک را فراموش خواهید کرد و به جای ارسال ایمیل های سیاه و سفید، ایمیل هایی رنگارنگ و جذاب خواهید فرستاد.هم اکنون می توانید این نرم افزار را از سایت تک موبایل دریافت کنید.

 

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 40 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

تک موب


Nimbuzz نام مسنجری بسیار جالب و معروف است که در اصل برای گوشی موبایل ساخته شده بود، اما به دلیل استقبال گسترده کاربران از این نرم افزار، شرکت سازنده نسخه ای از آن را برای ویندوز نیز منتشر کرد. توسط این نرم افزار مسنجر می توانید با دوستان خود به چت و گفتوگو بپردازید. همچنین می توانید برای آن ها فایل و دیتاهای مختلفی نیز ارسال کنید. نکته جالب در مورد این مسنجر قابلیت لوگین کردن در شبکه های مختلف ارائه دهنده ابزار چت نظیر FaceBook,Yahoo Mesenger,MSN,MySpace,Google Talk,AIM,ICQ و ... چت کردن به طور همزمان با آشنایان در این لیستها؛ است.

                  

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 16 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

تک موب


Fast Mailer Pro نام نرم افزاری بسیار قدرتمند می باشد که می توانید به وسیله آن، اکانت های مختلف ایمیل خود را لاگین کنید. با استفاده از این نرم افزار قدرتمند می توانید به اکانت های ایمیل خود دسترسی پیدا کنید و ایمیل هایتان را چک کنید. هم چنین می توانید برای اشخاص دیگر، ایمیل نیز بفرستید. پیکربندی و تنظیمات این برنامه بسیار ساده است و می توانید به سلیقه شخصی خود آن را پیکر بندی کنید.

           

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 14 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

takmob


استفاده از پست الترونیکی یا همان Email امروز به یک جز جدایی ناپذیر در بین تمام کاربران رایانه تبدیل شده است. اگر بخواهید برای دوستانتان ایمیل بفرستید یا در وب سایت های مجازی ثبت نام کنید و هزاران کار دیگر؛ تنها و تنها با استفاده از ایمیل امکان پذیر خواهد بود. شرکت های مختلف نرم افزاری نیز در این بین با ارائه نرم افزارهای مختلفی سعی در راحت تر کردن کار کاربران دارند تا کاربران بتوانند به وسیله این نرم افزارها دسترسی سریع تری به ایمیل هایشان داشته باشند. یکی از این نرم افزارها Mozilla Thunderbird می باشد که به شما قابلیت هماهنگ سازی با Gmail را می دهد. البته این نرم افزار تنها با Gmail ست نمی شود بلکه قادر است تا برای وبمستر هایی که ایمیل خصوصی دارند نیز مورد استفاده قرار گیرد.

       

دانلود در ادامه ی مطلب...

محمد رضایی بازدید : 15 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

takmob


Skype نام یکی از معروف ترین نرم افزار های چت و گفتوگو با رایانه های دیگرمی باشد. این نرم افزار را می توان هم سطح نرم افزاری مانند yahoo messenger و حتی در برخی ویژگی ها برتر از آن دانست. توسط این نرم افزار می توانید با سایر دوستان خود و با اتصال به رایانه آن ها، با آن ها به چت و گفتوگو بپردازید. Skype از زبان های بسیاری به صورت کامل پشتیبانی می کند. در تماس های اسکایپ می توانید کیفیت و سرعت را به طور کاملی مشاهده کنید. از ویژگی های Skype میتوان به امکان دسته بندی و اضافه کردن دوستان به لیست آی دی ها، کم هزینه بودن مکالمه های تلفنی، رایگان بودن چت های صوتی و تصویری، ایجاد کنفرانس های صوتی با مردم کشور های مختلف، کیفیت و وضوح بسیار بالا صدا، قابلیت مشاهده کاربران از طریق WebCame، دارای Fire Wall بسیار قدرتمند، سازگاری با ویندوز سون و ... اشاره کرد.

 

دانلود در ادامه ی مطلب...

تعداد صفحات : 15

درباره ما
با سلام و عرض وقت بخیر خدمت کاربران و میهمانان عزیز سایت.به کردی دانلود خوش آمدید.این سایت را برای هم میهنان و کرد زبانان ساکن کرمانشاه ساخته ام که نرم افزار های مورد نیاز خود را دانلود کنند.امیدوارم لحظات خوشی را در این سایت بگذرانید. مدیر وبسایت:محمد رضایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 149
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 39
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 77
  • بازدید سال : 731
  • بازدید کلی : 14,317